5 obiceiuri toxice de dimineață la care trebuie să renunți cât mai repede!

Autorul articolului: Romina Baluta | Dată: 21 feb 2022, 13:25 | Categorie: Lifestyle
Imagine cu caracter ilustrativ, sursa unsplash, autor bruce mars
Imagine cu caracter ilustrativ, sursa unsplash, autor bruce mars

În fiecare zi, când ne trezim, facem anumite lucruri, ca un obicei, care ne pot împiedica ca persoană. Aceste obiceiuri toxice ne fac să fim lenți, negativi și, ei bine, devenim morocănoși.

La rândul său, morocănoșenia noastră se răsfrânge asupra oamenilor din casă, asupra muncii noastre și nimic nu merge bine.

Așa că, pentru început, renunță la aceste 5 obiceiuri toxice de dimineață și fii gata pentru o zi cu energie garantată.

Privitul la ecranul telefonului

În zilele noastre, primul lucru pe care îl facem când ne trezim este să ne uităm la ecranul telefonului. Acesta este cel mai toxic obicei care ne afectează ochii. De asemenea, ne face mai puțin productivi. Așa că, în schimb, treziți-vă, beți niște apă caldă, spălați-vă pe față, stați sau așezați-vă în balcon sau lângă fereastră și inspirați aer curat. Păstrează-ți o oră sau două pentru tine și apoi uită-te la telefon, la rețelele sociale, la mailurile tale , etc.

Sărirea peste micul dejun

Mulți oameni au prostul obicei de a se trezi târziu și apoi de a bea o cafea sau un ceai fără să mănânce nimic la micul dejun. Este important să luați un mic dejun sănătos pentru a vă începe ziua. Mâncați un ou, o pâine prăjită sau fulgi de ovăz, câteva fructe proaspete etc.

Amânarea

Odată ce te-ai trezit dimineața, este important să-ți planifici ziua și apoi să lucrezi în consecință, chiar dacă este duminică și vrei să mergi la cumpărături. Nu vă amânați planurile, nu este niciodată în beneficiu dumneavoastră. Udați plantele sau faceți curățenie în casă, în frigider, dacă aveți timp liber înainte de a ieși.

Faceți baie

Motivul pentru care oamenii fac baie dimineața, înainte de a-și începe ziua, este acela că îi face să se simtă proaspeți și le dă un impuls pentru a începe ziua. Acțiunea de a face baie face ca organismul nostru să elibereze hormoni de bine și ne pregătește cu energie performantă, potrivit timesofindia.com

Alimentele care te ajută să dormi mai bine

Dieta mediteraneană

Cui nu-i place un pește proaspăt la grătar cu legume colorate și un pahar de vin roșu? Pe lângă faptul că reduce riscul de boli de inimă, de accident vascular cerebral și de cancer, cercetătorii au descoperit că o dietă mediteraneană este bună și pentru a vă ajuta să vă odihniți mai bine. Într-un studiu din 2019, cu cât participanții au respectat mai îndeaproape principiile unui meniu mediteranean, cu atât calitatea somnului lor a fost mai bună.

Conserve de sardine

Datele din cadrul National Health and Nutrition Examination Survey confirmă faptul că un aport scăzut de calciu este legat în mod specific de dificultatea de a adormi și de un somn mai puțin odihnitor. Conservele de sardine sunt o sursă extraordinară de calciu pentru persoanele care nu tolerează sau nu doresc să consume lactate. Sau veganii pot obține calciu pentru somnolență din laptele vegetal îmbogățit, nucile și legumele verzi.

Banane

O banană conține aproximativ 375 mg de potasiu (aproape o cincime din recomandarea zilnică), un mineral asociat cu reducerea somnolenței diurne. Gustând acest fruct curbat înainte de culcare, vă puteți suplimenta aportul de vitamina B6. Nivelurile scăzute de B6 pot interfera cu sinteza serotoninei (o substanță chimică liniștitoare a creierului), ceea ce duce la tulburări de somn, potrivit mns.com 

Articole similare



Cele mai noi articole



Trend - Top citite