Sănătate și viață: Cum să trăiești mai bine în săptămâna aceasta

Autorul articolului: Mihai Preda |
Data publicării:
| Categorie: Știri
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Iată 5 sfaturi pentru o viață mai bună.

Capul tău merită să fie protejat - întrebați-l pe Gordon Ramsay, care a dezvăluit recent pe Instagram că a fost implicat într-un accident serios de bicicletă. (Vânătaia rezultată, pe care chef-ul a descris-o că l-a făcut să arate ca un „cartof mov”, este de-a dreptul impresionantă.) Iată de ce este important pentru tine: Ramsay spune că cască de protecție i-a „salvat” viața — și s-ar putea să aibă dreptate. Conform unei analize din 2018, căștile reduc accidentările la cap cu 48% și scad numărul total de cicliști uciși sau grav răniți cu 34%, scrie Yahoo News.

Iată ce trebuie să știți despre achiziționarea unei căști adecvate:
- Căutați un autocolant care indică certificarea de către Comisia pentru Siguranța Produselor de Consum din SUA.
- Asigurați-vă că nu are crăpături, lovituri sau curele sau căptușeală uzată.
- Evitați căștile moștenite sau achiziționate la mâna a doua.
- Verificați ca să se potrivească bine și capul să nu se miște în interiorul ei.
- Curea de bărbie trebuie să fie suficient de strânsă pentru a permite doar un deget între cataramă și bărbie.

Căștile ar trebui, de asemenea, înlocuite la fiecare cinci până la zece ani de la achiziție sau mai devreme, conform liniilor directoare ale producătorului.

Beneficiile Nucilor: Un Aliaț Important în Dietele Controlate Caloric

Deși nucile sunt adesea criticate pentru conținutul lor caloric ridicat, cercetările recente de la Universitatea din Australia de Sud arată că ele pot fi de fapt un element benefic în planurile de slăbire. Studiul a descoperit că adăugarea nucilor în dietele controlate caloric ajută oamenii să piardă mai multă greutate. Cercetătorii spun că nucile — care conțin grăsimi sănătoase, proteine și fibre — pot reduce foamea, prevenind astfel supraalimentarea. Deci, ce alegi: caju, nuci, migdale?

Antrenamentul cu Rezistență: Investește Acum, Recoltează Beneficii Mai Târziu

Ți-e teamă de ridicarea greutăților la sală? Efortul ar putea să merite pe termen lung, conform unui studiu nou. Studiul, care a inclus printre subiecți și adulți recent retrași, a constatat că participanții care s-au antrenat cu greutăți mari nu numai că și-au îmbunătățit semnificativ forța picio

arelor, dar au și păstrat această forță patru ani mai târziu. Gândește-te la sala de forță ca la o investiție în viitorul tău eu, care îți va mulțumi că nu ai sărit peste ziua de picioare.

Mersul pe Jos: Mai Puține Dureri, Mai Multă Libertate

Există atât de multe motive să faci o plimbare zilnică — dar dacă te trezești cu dureri de spate, poți adăuga încă unul pe listă, conform unui studiu publicat în Lancet. Mersul pe jos 30 de minute pe zi, de cinci ori pe săptămână, a ajutat participanții cu dureri de spate să rămână fără durere aproape de două ori mai mult timp decât cei care nu au urmat un plan de mers pe jos. Înarmează-te cu un pahar Stanley, pornește-ți podcastul preferat și pornește la drum.

Matcha: Beneficiile Pierdute prin Adăugarea Laptelui

Latte-ul tău de matcha este foarte fotogenic — și delicios. Dar dacă amesteci praf de ceai verde cu lapte de vacă, s-ar putea să pierzi unele din beneficiile sănătoase. Laptele poate împiedica organismul să absoarbă catechinele, antioxidanți naturali găsiți în matcha care ajută la protecția celulelor, îmbunătățirea sănătății inimii și poate ajuta în gestionarea greutății.

Articole similare



Cele mai noi articole



Trend - Top citite


DC Media Group Audience


pixel